Denne gangen med mindre utfordring på type spill og heller kjent & kjært...
1. Pillars of Eternity 2: Deadfire [PC]
Mer isometrisk RPG fra Obsidian; Pillars 1 og Tyranny hadde begge ganske stort svakheter men håpet dør vel aldri at de forbedrer seg...
2. Divinity: Original Sin [Multi]
Turbasert isometrisk RPG fra Larian; et av de mest kritikerroste rpgene som finnes, men jeg har likevel på et eller annet vis aldri fått spilt det. Mest fordi det virker som et inni helvete langt spill som sikkert tar 1 år for meg å bli ferdig med.
3. Heavy Rain [PS3/PS4]
Virker å ha en bunnsolid historie uten sniking og kort nok til å demme opp for de to evighetsspillene over.
Siden jeg ikke klarte sesong 4 i det hele tatt, anser jeg det som feil valg heller enn dårlig viljestyrke til å fullføre, og setter opp flere bonusmål for meg selv denne sesongen:
1. Metroid: Samus Returns [3ds]
Jeg fullførte aldri noen Metroid-spill, så hvorfor ikke et nå et par tiår etter jeg prøvde mitt første?
2. The Legend of Zelda: A Link Between Worlds [3ds]
Kjøpte en 3ds når dette kom ut, enda ikke fullført. Må reise mer lengre reiser kollektivt for å prioritere kanskje?
3. God of War [PS4]
Dad of War også videre, får se om jeg kan få spilt før hele spillet blir spoila til helvete.
4. Total War Saga: Thrones of Britannia [PC]
Ventespill til Total War: Three Kingdoms. På tide å lære anglosakserne hvor makta ligger!
5. Salt and Sanctuary [Multi]
Kjøpt ved release, aldri prøvd skikkelig å nolife det for å komme meg noen vei.
6. Darkest Dungeon [Multi]
Kjøpt i Early Access, 3 kampanjer ødelagt av patches. På tide med en langhelg i sommer med nok pakker sandwhichis til å trøstespise meg gjennom i et jafs.
Og alle sesong 4 spillene er selvsagt backlog jeg skal forsøke å fullføre også. Kan ikke helt ha det hengende over meg at jeg klarer fullføre kun et helt spill på 15 måneder...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar